HTML

Sokökör

Mindennapi hülyeségünk add meg nékünk, miképpen mi is megadjuk a hozzánk látogatóknak.

Friss topikok

Linkblog

valami

2009.04.11. 09:00 sokökör

Open Stage: Aranka

Címkék: humor videó vicces poén open stage

Bevallom őszintén, hogy amikor először láttam ezt a klipet még nem tudtam eldönteni, hogy ez most komoly vagy csak poén. Na mostanra eldöntöttem. Segített benne az, hogy azóta már több produkciót is láttam a székely srácoktól és kijelenthetem, ez simán fenomenális! Poénból zenélve tartanak egyfajta görbe tükröt, sok minden elé.

Bejön ez a banda. Fülbemászós, jókedvre derítős, megmosolyogtatós. Szeressük az Open Stage csapatot.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sokokor.blog.hu/api/trackback/id/tr191058647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása