HTML

Sokökör

Mindennapi hülyeségünk add meg nékünk, miképpen mi is megadjuk a hozzánk látogatóknak.

Friss topikok

Linkblog

valami

2009.04.12. 20:58 sokökör

Vicces locsolóversek

Címkék: vers húsvét humor hülyeség vicces poén locsolás

Azért mert húsvét van. Na meg azért mert holnap reggel el kell indulni a fene nagy locsolkodásba és ahhoz biza a vers is kell! Akinek még nincs vagy lecserélné a tavalyit, csak még nem tudja mire, az most válogasson kedvére.

 

Zöld erdőben jártam, akácfára másztam,
kiszakadt a LEVIS-em, kifigyelt a ...


Zöld erdőben jártam,
részeg vagyok, hánytam.
Most el fogok dőlni
Nesze bazzeg, kölni!


Sivatagban jár a teve
Tele van a töke vele
Nálam van a töke leve
Meglocsolhatlak-e vele?


Zöld erdőben jártam véled
Kezem erre-arra téved
Úgy éreztem, nem vagy nedves
Meglocsolhatlak-e kedves?


Anyám tyúkja baszik tojni, 
azé' jöttem most locsolni!
Húsvét napján azt kívánom,
legyen rúzsos a tojásom !
Piros tojás, fehér nyuszi,
 de ez mind csak maszlag!
Gyere kislány, meglocsollak,
 oszt utána jól meg... beszéljük.
Én verset nem tudok,
azt mondjanak a kicsik,
én csak azért jöttem, hogy igyak egy kicsit. Szeged felől jön a gőzös,
oda öntök, ahol szőrös.
Józsi vagyok igen laza,
locsoljak vagy menjek haza?
Húsvét van, odakinn mosolyog az ég is.
Adjatok má' piát, majd mosolygok én is.
Zöld a moha, zöld a páfrány, meglocsollak házi sárkány!
Felnéztem az égre, a versemnek vége!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sokokor.blog.hu/api/trackback/id/tr221061504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása